Skip to content

Налаштування доступу

Підсистема «Доступ» є ключовим елементом управління правами користувачів у системі. Вона дозволяє адмініструвати доступ до різних функціональних частин, налаштовувати рівні прав, а також контролювати взаємодію користувачів із системою. Завдяки цьому механізму можна ефективно керувати доступом як для окремих користувачів, так і для груп.

Ця інструкція містить покрокові рекомендації щодо управління доступом користувачів у системі. Ви дізнаєтесь, як додавати нових користувачів, призначати їм права доступу, а також налаштовувати групи доступу для ефективного керування ролями в системі.

Керування користувачами

Додавання нового користувача

Щоб додати нового користувача до системи, натисніть кнопку "Додати", що знаходиться у відповідному реєстрі та заповніть форму, яка містить такі поля:

НазваОписПриклад
Ім'яПоле для вказання ім'я користувачаРоман
ПрізвищеПоле для вказання прізвища користувачаРоманівський
По-батьковіПоле для вказання по-батькові користувачаРоманович
ТелефонПоле для вказання телефону+3806723778283
E-mailПоле для вказання елекстронної поштиadmin@admin.com
Тип користувачаПоле для вибору типу користувача (Користувач або Адмін)admin
Off/OnСвітчер для активації користувачаtrue
Read onlyСвітчер, який визначає права доступу користувача лише на переглядfalse
РНОКПППоле для вказання РНОКПП користувача0000000000
ЄДРПОУПоле для вказання ЄДРПОУ користувача00000000
АватарПоле для завантаження аватару користувача-

Додавання групи в карточці користувача

Доступ до реєстрів та рівень прав користувача визначається його групою.

Доступні рівні:

Назва рівняОпис рівня
ПереглядКористувачі можуть лише переглядати інформацію в інтерфейсах зазначених в групі доступу, без можливості змін
Перегляд і редагуванняКористувачі можуть переглядати та редагувати інформацію про об'єкти
Повні праваКористувачі можуть переглядати та редагувати інформацію про об'єкти, додавати нові об'єкти та видаляти вже наявні в системі

Щоб додати користувача до групи, потрібно відкрити карточку користувача, натиснувши на його ПІБ, натиснути кнопку "Додати групу" та заповнити форму додавання.

НазваОписПриклад
ГрупаПоле із переліком груп наявних в системіadmin
Закінчення терміну дії доступу до групиПоле для вказання дати закінчення дії доступуп користувача до групи25.03.2026

Групи доступу

Додавання нової групи

Щоб додати нову групу доступу до системи, потрібно натиснути на кнопку "Додати", що знаходиться у відповідному реєстрі та заповніть форму, яка містить такі поля:

НазваОписПриклад
НазваПоле для вказання назви групи доступуadmin
Off/OnСвітчер для активації групи доступуfalse
ОписПоле для заповнення опису групи доступуГрупа призначена для надання доступу...

Налаштування доступів групи

Для того, щоб налаштувати доступ до інтерфейсів, потрібно перейти в картку групи, натиснувши на її назву та активувати відповідні чекбокси у блоці «Налаштування доступів до інтерфейсів».

Доступи, які можна налаштувати для групи:

Назва доступуОпис доступу
ПереглядКористувачі групи можуть лише переглядати інформацію без можливості змін
СтворенняНадання права додавати нові записи
РедагуванняМожливість вносити зміни у вже існуючі дані
ВидаленняДозвіл на видалення записів із системи

Додавання користувачів до групи

Для того, щоб додати користувача до групи, потрібно перейти в карточку групи, натиснувши на її назву, натиснути на кнопку "Додати" у розіділі "Користувачі" та заповнити форму додавання.

НазваОписПриклад
КористувачПоле із переліком користувачів наявних в системіРоман Романович

Взаємодія рівнів доступу користувачів та груп

Користувачі отримують рівень доступу відповідно до налаштувань групи, до якої вони належать. Група визначає можливості доступу до інтерфейсів, розділів і функцій системи, але якщо рівень доступу користувача до групи обмежений (наприклад, лише перегляд), то незалежно від доступів групи - користувач матиме право лише на перегляд інтерфейсів.